El passat 1 de febrer la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat va celebrar el seu Consell Parroquial.

El Consell Parroquial va reflexionar sobre el Pla Pastoral de la diòcesi, concretament sobre els quatre punts que estableix el document: l'evangelització, la litúrgia, la caritat i l'organització de la comunitat. Els participants van destacar que l'important és l'actitud, no solament fer moltes coses.

Els membres del Consell van analitzar els diferents ministeris i serveis que fa la parròquia. Mossèn Manel Mercadé va explicar algunes de les accions en les quals ja treballa la comunitat, amb relació a l'associació de Veïns, a Vida Creixent o els Agents de Pastoral. Els assistents van valorar molt positivament la feina que s'està fent amb les famílies dels infants de catequesi de primera comunió. I van proposar organitzar taules rodones, en la línia de les xerrades que es preparen per als pares i mares de primera comunió.

Per altra banda, el Consell va proposar a Càritas treballar per cobrir les necessitats de gent gran que estigui sola a la comunitat, incidint en l'acompanyament espiritual. També es va escollir un responsable per millorar la comunicació de la parròquia a les xarxes socials. A la vegada, es va fer especial incís en cuidar a les persones que fan un servei i no perdre mai la dimensió espiritual

Per acabar, es va informar de la peregrinació a Montserrat que organitza la parròquia i que es farà del 20 al 26 de juliol.