La Diòcesi de Lleida va iniciar a principi de curs un any de reflexió per elaborar el nou Pla Pastoral Diocesà. Tots els fidels podeu participar en la confecció d'aquest pla.

Podeu entregar les vostres aportacions abans del 26 de febrer, Dimecres de Cendra.

Per fer-ho heu de fer arribar al Bisbat la reflexió que feu a la vostra comunitat a partir de la 'Guia per a la reflexió i per fer aportacions al nou Pla Diocesà de Pastoral del Bisbat de Lleida' que us podeu descarregar a continuació. En format pdf i word. (Document adjunt)

També teniu a la vostra disposició una guia per les reunions de grup per a treballar cada un dels quatre àmbits (evangelització; celebració de la fe i la vida litúrgica; servei caritatiu i de la comunitat i organització i el servei de la comunitat). (Podeu trobar aquests documents en format word als documents adjunts).

Les respostes es poden enviar fins al Dimecres de Cendra, 26 de febrer. El Bisbe Salvador elaborarà el Pla Pastoral gràcies a les vostres aportacions.