|13-03-24| L'Ateneu Popular de Ponent Lleida organitza la segona edició del Club de Lectura de Documents centrada en el món del treball i els oficis a Lleida. Diferents arxius de la ciutat, entre ells el Diocesà i el Capitular de Lleida, s'uneixen per proposar un club de lectura del material documental que conserven en els arxius. En aquesta segona edició del Club de lectura de documents ens suggereixen donar una ullada al món del treball, dels oficis i les feines que es desenvolupaven a la nostra ciutat.

L'activitat és gratuïta i oberta a tothom amb inscripció prèvia i places limitades. Consta de 8 sessions en dimecres de 17.00 a 18.30 hores que tindran lloc als diferents arxius que hi col·laboren del 3 d'abril al 29 de maig. La del Diocesà serà el 17 d'abril i la del Capitular, el 15 de maig. La segona edició del Club de lectura de documents clourà el dia 5 de juny amb una visita al Molí de Sant Anastasi oberta a tothom i sense inscripció prèvia coincidint amb la Setmana internacional dels arxius.

Per inscriure's cal enviar un correu abans del 17 de març amb les dades personals i un telèfon de contacte a: info@ateneulleida.cat

Calendari de les sessions:

Arxiu de la Diputació de Lleida: 3 d'abril

Arxiu Historic de Lleida: 10 d'abril

Arxiu Diocesa de Lleida: 17 d'abril

Arxiu Administratiu de la Generalitat a Lleida: 24 d'abril

Arxiu de l'Institut d'Estudis Ilerdencs: 8 de maig

Arxiu Capitular de Lleida: 15 de maig

Arxiu Municipal de Lleida: 22 de maig

Arxiu de la Universitat de Lleida: 29 de maig

Visita al Molí de Sant Anastasi (situat al barri de la Bordeta de Lleida): 5 de juny