El local parroquial de Sant Llorenç, que ocupa l’edifici adjunt a l’església, acollirà les misses de la parròquia a partir del proper dimecres, 2 de novembre, mentre durin les obres de restauració previstes pel al temple romànic-gòtic. Aquests dies s’estan enllestint les feines d’adequació de l’espai del local parroquial per adaptar-lo a les necessitats del culte. S’hi han fet treballs de fusteria, pintura, instal·lació de l’altar i del mobiliari, a més del trasllat de la imatge de la Mare de Déu dels Fillols i del Sant Crist.

Tot i que les misses ja es faran al local parroquial a partir del dia 2, Sant Llorenç encarà s’obrirà una última vegada abans de l’inici de les obres de restauració el proper dia 5 per a la celebració d’un casament. En principi, i si no hi ha cap demora, els treballs de millora per sanejar les voltes i les pedres de les parets que estan en mal estat haurien de començar el 7 de novembre. Aquesta actuació, que també s’aprofitarà per aïllar de les humitats el retaule de Santa Úrsula, tira endavant gràcies a una subvenció de 975.000 euros de la Fundació La Caixa, dins el programa “Temps de Gòtic”, en conveni amb el Departament de Cultura de la Generalitat.

Sant Llorenç acull misses diàries els dies feiners a les 9:00 i a les 20:00, i els diumenges i festius a les 10:00, les 12:30 i les 18:00.