Càritas Diocesana de Lleida ha estat una de les entitats beneficiàries de l’acció solidària que ha tingut lloc durant el mes de desembre a Torres de Segre, organitzada per l’ajuntament de la localitat. En concret, gràcies a la iniciativa #DesembreSolidari, més de 200 euros podran ser destinats a projectes de la nostra entitat. Maria José Rosell, Secretària General de Càritas Diocesana de Lleida, va rebre el donatiu per part de la responsable del grup de voluntariat de Càritas Parroquial de Torres de Segre i de la regidora de Serveis Socials del municipi del Baix Segre.

L’acció va consistir en la venda, a un preu simbòlic, de llibres i revistes descatalogats, procedents de la Biblioteca Guillem de Cervera de Torres de Segre. Els beneficis s’han donat a diverses causes solidàries i entitats, entre les quals s’hi troba la nostra. Des de Càritas Diocesana de Lleida valorem positivament aquest tipus d’iniciatives que posen de manifest la implicació de la societat en millorar la vida de les persones més vulnerables. Així mateix, agraïm el treball que, des de fa molts anys, s’està duent des de Càritas Parroquial de Torres de Segre, com s’evidencia en aquest reportatge publicat a la revista ‘El pregoner de Torres de Segre’.