Vés al contingut

Confirmacions a la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat

Un total de 19 joves van rebre el passat 11 d'octubre el sagrament de la confirmació de mans del Bisbe de Lleida, Salvador Giménez Valls a la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat.

 

D'aquesta manera els joves que van ser batejats de petits per la fe dels seus pares confirmen el desig de seguir a Jesús. Com va recordar el Bisbe Salvador a la celebració "és un nou pas en el camí cristià".

 

No és l'única celebració que ha acollit la parròquia de la Mare de Déu de Montserrat aquests dies. El passat 4 d'octubre dos joves van rebre la comunió solemne, es tracta d'una celebració que es realitza entre la comunió i la confirmació.