Aquest mes de febrer s’ha posat en marxa el curs de costura i confecció, el primer del 2022. La formació, organitzada per Càritas Diocesana de Lleida amb el suport de Fons Social Europeu  “El FSE invierte en tu futuro” compta amb una quinzena d’alumnes i té l’objectiu principal d’augmentar la integració sociolaboral de persones en situació de risc d’exclusió social, millorant les seves oportunitats laborals. Així també, vol esdevenir una bona experiència que uneixi lligams d’amistat entre elles i, de moment, ha començat amb proves per la celebració del Carnestoltes.

Amb el títol “Fils per a la inserció’’, el curs aportarà a l’alumnat nocions que van més enllà de la costura i la confecció, com són l’atenció al client, la introducció al món laboral i l’emprenedoria, entre d’altres.  La seva durada és de 320 hores, incloent-hi pràctiques en empreses i s’allargarà fins a finals del mes de juny. El professorat espera que al finalitzar-lo, les persones participants seran capaces de confeccionar alguna peça de roba, fer arranjaments de tota classe i millorar, també, la llengua espanyola.

Font: Càritas Diocesana de Lleida.