A TOTS ELS MOSSENS I FIDELS DE LA DIÒCESI.

Benvolguts germans:

Unes hores abans de començar l’ASSEMBLEA DIOCESANA a la Casa de l’Església el dissabte, 29 d’aquest mes, vull recordar a tots la importància d’aquest esdeveniment eclesial i, al mateix temps, repetir la invitació a participar en el mateix acte.

Degut a tot allò que ens envolta i que ens fa patir tant, s’ha previst una doble modalitat de participació: presencial o telemàtica. Us prego la vostra assistència si així ho heu decidit. Pels que han estat designats per poder participar presencialment representant les seves parròquies, delegacions o moviments, tindrem preparades totes les mesures que ens han indicat les autoritats sanitàries. A la resta us convido a fer-ho telemàticament des de les seus de les vostres parròquies, o les entitats en les que viviu la fe tot fent comunitat. Us afegeixo l’enllaç telemàtic per poder-vos connectar:

Durant el curs convoquen a tots a alguns actes significatius en els que consolidem la nostra actuació diocesana. Demano el vostre interès per poder ocupar el vostre seient en la Casa de l’Església o també que pugueu organitzar la presència del vostres feligresos, fent comunitat, en els locals parroquials o en les delegacions o moviments. Això ens enriqueix cristianament a tots i reforça els lligams de pertinènça a la comunitat diocesana.

Molt agraït per la vostra consideració. Rebeu una forta salutació en Jesucrist.

+ Salvador Giménez Valls
Bisbe de Lleida