Una vintena d’alumnes que han cursat primer de Batxillerat aquest curs van fer el Camí de Sant Jaume des de Sarria fins a Santiago durant la primera setmana de juliol. En total van caminar 114 quilòmetres repartits en cinc etapes amb una mitjana d’entre 25 i 35 quilòmetres diaris. Les etapes començaven a les 5 del matí i després de llevar-se, esmorzar i la pregària cap a les 6 hores sortien de l’alberg. Durant el dia caminaven i a l’arribar a l’alberg era el moment de descansar i de fer una mica de reflexió a través de textos de la Bíblia.

El diumenge van arribar a Santiago i van celebrar l’eucaristia. Maria Calvet i Mn. Manel Mercadé són els coordinadors d’aquesta aventura que capta l’essènia del Camino. Mn. Manel era el responsable de la intendència perquè tot funcionés i la Maria, professora de l’Episcopal, era l’enllaç amb els joves. El mes de setembre ja començaran a preparar el proper Camí i esperen que tingui tant bona acollida com en les últimes edicions.