La parròquia de Sant Llorenç de Lleida, una de les més emblemàtiques de la ciutat, està portant a terme un seguit d’actes per recaptar fons.

El passat dissabte es va celebrar una rifa de 17 premis gràcies a la col·laboració d’empreses i particulars. Els interessats van adquirir unes tires amb deu números per 5 euros i van participar al sorteig d’aquests premis. Us adjuntem tots els números premiats. Des de la parròquia agraeixen la col·laboració de tothom i gràcies a aquest acte es van poder recollir més de 4.000 euros.

L’altra activitat prevista per aquest mes, precisament coincidint amb la festivitat de Sant Llorenç el proper 10 d’agost, és la celebració d’un sopar de germanor a les sales parroquials també en benefici del temple. Els tiquets s’han d’adquirir a la parròquia abans del 8 d’agost per 12 euros (6 euros si els comensals tenen fins a 7 anys).

AdjuntMida
PDF icon RESULTADOS RIFA PARROQUIAL.pdf103.12 KB