Títol
L'Església és noticia (12-1-2020)

Entrevista al mestre pessebrista Virgilio del Olmo.

L'Església és noticia 22-12-19

El programa l'Església és noticia entrevista als responsables del Voluntarat Vicencià.

L'Església és noticía (15-12-19)

Entrevista a la Delegació de Pastoral Penitenciaria.

L'Ésglesia és notícia (8-12-19)

Entrevista a l'Agrupació Ilerdenca de Pessebristes.

L'Església és notícia (1-12-2019)

Entrevista a Rosa Pla, responsable de Mans Unides a Lleida.

L'Església és notícia (24-11-2019)

El programa L'Església és noticia entrevista a Ramon Maria Reig amb motiu de la visita de les reliquies de Santa Bernadette a Lleida.

L'Església és notícia (17-11-2019)

El programa L'Església és notícia parla amb els responsables d'Arrels-Sant Ignasi.

Programa 'L'Església és notícia'

Entrevista a Mònica Gonzalo, responsable de patrimoni del Bisbat de Lleida.

L'Església és notícia 20-10-2019

Entrevista a monsenyor José Luis Mumbiela, bisbe de Kazakhstan.

L'Església és notícia 13-10-2019

Entrevista a les responsables de l'Apostolat de la Divina Misericordia.

L'Església és noticia 6-10-19

Entrevista a Gerard Sans, director de l'Escola de l'Esplai de la Fundació Verge Blanca.

L'Església és notícia-29-9-2019

Entrevista a Juan Luis Salinas, amb motiu del Certamen Marià 2019.

L'Església és notícia 22/09/2019

Entrevista amb Mossèn Lluis Sallan, recenment nomenat Vicari General de la Diòcesis de Lleida.

Entrevista con Mossèn Lluis Sallan, recientemente nombrado Vicario general de la Diocesis de Lleida.

L'Església és notícia 15/09/2019

L'església de Sant Llorenç, Patrimoni Monumental i Artístic de Lleida, entrevista amb Mossèn Jesús Tarragona, Delegat honorari de la Delegació de Patrimoni artístic  i Cultural del Bisbat de Lleida.

Tertulia dels Joves Episcopal-2
L'Església és notícia 30/06/2019

Nuria Martinez responsable Eix Solidari i Nuria Farré responsable del voluntariat de Sant Joan de Déu  Terres de Lleida, ens  parlen de les activitats que es duen a terme en aquets centres .

Nuria Martinez, responsable Eix Solidari  i Nuria Farré, responsable del voluntariado de san Juan de Dios Terres de Lleida, nos hablan de las actividades que se realizan en estos centros.

L'Església és notícia 23/06/2019

Las Sra Maria José Rosell, Secretaria General de Caritas Diocesana de Lleida, ens parlar del Dia de la Caritat, en la celebració del Corpus.

La Sra Maria José Rosell , secretaria General de Caritas Diocesana de Lleida, nos habla del Dia de la Caridad, en la celebración del Corpus.

L'Església és notícia 16/06/2019

Amb motiu del 50 aniversari de la fundació dels grups d'Oració i amistad, parlem amb la Sra Rosa Carrera membre dels grups a Lleida.

Con motivo del 50 aniversario de la fundación de los grupos de Oración y amistad, hablamos con la Sra Rosa Carrera, miembro de los grupos de Lleida.

L'Església és notícia 09/06/2019

Entrevista amb el Sr. Juan Luis Salinas Sanchez, membre de la Junta de l'Acadèmia Mariana i coordinador del Certamen Marià, Bases 2019.

Entreviat con el Sr. Juan Luis Salinas Sanchez, miembro de la junta de la Academia Mariana y coordinador del Certamen Mariano. Bases 2019.

L'Església és notícia 26/11/2017

Parlem amb Mossèn Daniel Turmo, llicenciat amb Biblia i promotor Diocesà dels grups de Lectio Divina amb  motiu de celebrarse la setmana de la Biblia a Lleida.

Enrevista con Mossèn Daniel Turmo, Licenciado en Biblia i promotor Diocesano de los grupos de Lectio Divina, con motivo de celebrarse la semana de la Biblia en Lleida

Pàgines