Producció
COPE Lleida
Data publicació:
09/12/2012

Entrevista amb la Secretaria de Missions de la Diòcesis de Lleida, Monica Cabezuelo, amb motiu de la Campanya que es fa per tal d'incloure la realitat Missionera en el treball habitual que fan professors i Catequiates amb un itinerari que comença al Advent i culmina amb la campanya Sembradors d'estrelles i un concurs de Dibuix sobre l'Infancia Missionera " Els nens ajuden als Nens".

Entrevista con la Secretaria de Misiones de la Diocesis de Lleida, Monica Cabezuelo, el motivo es la campanya que quiere dar a conocer la realidad Missionera. Des de el Adviento hasta el dia de la Infancia misionera, con actividades en los Colegios i en las parroquias con los niños de Catequesis. Sembradores de Estrellas i concursode dibujo sobre la Infancia Misionera " Los Niños ayudan a los Niños".

Fitxer audio: