Les delegacions de joves de Catalunya han creat una nova marca que ja ha estat funcionant tot aquest estiu. Església Jove és la marca que engloba tota l’activitat diocesana de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya i Balears. Aquest nou concepte es manté en continuïtat amb la tasca realitzada durant des de fa dècades a traves del Secretariat Interdiocesà de Joventut. La marca vol facilitar la visibilitat de les activitats joves en l’església catalana i mallorquina.

Per això han dissenyat nova pàgina web i nous perfils a  les xarxes socials. L’Instagram ja compta amb més de 1.000 seguidors en nomes dos mesos. A més a més, la marca té un nou logotip. La imatge busca simbolitzar la unitat cristiana, en la seva diversitat i situa la creu de Jesús al centre. El nou format de la web té com a objectiu reflectir el que fan les diferents delegacions de joventut per mostrar l'activitat i moviment. També vol proporcionar articles de reflexió per al treball pastoral amb els joves i la seva realitat.