L'Hospitalitat de Lourdes ha convocat el 29è Pelegrinatge Diocesà a Lourdes que es durà a terme del 26 al 29 de juny. Està obert a totes les persones malaltes o discapacitades que hi vulguin anar i a totes aquelles que desitgin fer-ho com a pelegrins.

Les inscripcions es faran al local de l’Hospitalitat, amb seu a la Casa de l’Església (Acadèmia Mariana), al C/ Acadèmia, núm. 17, tots els dimecres i dijous per la tarda, de les 18:00 a les 20 h. des del dimecres, 14 de maig, fins al dijous, 12 de juny, ambdós inclosos.

A totes les parròquies de la diòcesi hi haurà informació i publicitat del Pelegrinatge per tal que pugueu convidar als vostres amics i coneguts. Us adjuntem un tríptic.

També volem recordar-vos que els que ja sou hospitalaris (ja disposem de les vostres dades personals) podeu fer la inscripció per correu electrònic (hospitalitatdelourdes@bisbatlleida.org) o per telèfon i fer l’ingrés directament al compte de l’Hospitalitat: “Caixabanc - La Caixa” núm. ES75-2100-0514-1602-0009-8099.

Si us plau, no espereu a inscriure-us els darrers dies. Agrairem als hospitalaris/es que facin la inscripció o preinscripció el més aviat millor, per saber amb qui contem.

Per tal que aquest projecte solidari pugui tirar endavant, cal, també, de la col·laboració desinteressada de les persones que vulguin fer un servei voluntàriament. Cal que t'ho plantegis si pots anar.

També et demanem que col·laboris fent-lo saber en el teu entorn per tal que tothom s'assabenti i tingui l'oportunitat d'anar-hi si està interessat.

Per una altra part, informar-vos que aquest any la Sortida de Pasqua l’havíem de fer el dissabte 26 d’abril, data molt propera al Pelegrinatge que fem cada any a Montserrat amb totes les Hospitalitats Catalanes i hem decidit no fer-la atesa l’esmentada proximitat de dates i els costos concentrats que podria representar per a molts hospitalaris.

Finalment i pel que fa a l’esmentada “Trobada anual interdiocesana de les Hospitalitats catalanes a Montserrat”, us recordo que, aquest any, serà el dia 10 de maig, dissabte i la data final per apuntar-se és el proper 30 d’abril als telèfons que us adjunto al fullet informatiu. El preu, com cada any, serà de 30€ amb dinar inclòs al restaurant del Santuari.