Catalonia Sacra inicia enguany un seguit d’iniciatives de comunicació que volen contribuir a posar en valor el patrimoni de l'Església a Catalunya. Aquest març s’ha estranat un nou butlletí electrònic que donarà a conèixer de manera activa dues realitats patrimonials molt importants: d’una banda, els diferents museus vinculats a l’Església de Catalunya, custodis d’un patrimoni cultural fonamental, i de l’altra, el convit a visitar els santuaris, autèntics nuclis de patrimoni i cultura des de fa centúries.

En el cas del museu o col·lecció diocesana, es remarcarà de cadascun d’ells una de les seves obres fonamentals i de la mà dels seus tècnics n’exposarem els seus valors artístics i culturals.

Per a fer més amable el convit a visitar-lo, s’oferirà a través del butlletí un descompte en les entrades al museu corresponent.

Comencem aquesta iniciativa amb la taula de la Mare de Déu amb el Nen i àngels exposada actiualment al Museu de Lleida diocesà i Comarcal.

Amb la impressió de la butlleta que trobaran clicant aquí podran disfrutar d'un 2x1 en l'entrada al museu. Promoció vàlida del 27 de març al 28 d'abril del 2014 i no acumulable a altres descomptes o promocions.