El Museu de Lleida, diocesà i comarcal i el Museu Episcopal de Vic organitzen el proper 20 de novembre la segona Jornada Museus i Patrimoni de l’Església a Catalunya, dedicada en aquesta ocasió a “La formació de col·leccions diocesanes”. Aquesta trobada es convertirà en un homenatge a Mn. Jesús Tarragona, amb motiu del 50 aniversari del seu nomenament com a delegat de Patrimoni de la Diòcesi de Lleida.

Una de les ponències de la jornada està dedicada a la seva persona. Du per títol ‘Mossèn Jesús Tarragona: una figura clau per al patrimoni diocesà de Lleida” i anirà a càrrec de Montserrat Macià, directora del Museu de Lleida.

La jornada es durà a terme al Museu de Lleida (us adjuntem un programa). Per fer la vostra inscripció cal enviar un correu electrònic a l’adreça museu@museudelleida.cat, en què s’indiquin les dades personals, el DNI i la institució o el lloc de treball. La inscripció és gratuïta. Es lliurarà certificat d’assistència. El total de places disponibles és de 80.