A continuació podeu llegir el missatge que el Bisbe Salvador ha fet arribar avui a tots els mossens de la diocesi davant del confinament decretat a la comarca del Segrià.

Estimats germans, Esteu assabentats de les mesures que la Generalitat ha disposat avui al matí únicament per la comarca del Segrià. Ens afecta pràcticament a totes les comunitats parroquials dels nostres arxiprestats.

Us adjuntem els documents que la Delegació del Govern ens ha fet arribar. En tot cas, poseu atenció a aquestes dues coses:

1. Les celebracions (i per tant funerales i altres reunions) no poden superar el nombre de 10 persones. Sobretot als pobles és convenient que us poseu en contacte amb les autoritats locals. A la ciutat penseu com podeu comunicar això als fidels (potser amb un avís a la porta indicant els canvis que suposa aquesta nova normativa). D'entrada, mantenim les esglésies obertes peró recordant que encara és vigent la dispensa del compliment de la missa dominical.

2.Caldrà que tingueu, a partir del dimarts, el certificat per a poder-vos desplaçar. Ja el vau rebre fa dos mesos; però si no el teniu, el podeu demanar al bisbat. Rebeu una salutació en el Senyor.

El vostre Bisbe.