|15-02-24| El dissabte 9 de març, de 10:00h a 17:00h, al Seminari de Tarragona tindrà lloc la Jornada d'Apostolat Seglar de les diòcesis amb seu a Catalunya, organitzada per la Comissió Interdiocesana d'Apostolat Seglar (CIAS), amb el lema "Primer anunci: Poble de Déu unit en la missió".

La Jornada d'Apostolat Seglar, presidida per Mons. Sergi Gordo, bisbe de Tortosa i acompanyant de la CIAS, comptarà amb una ponència de Josep Otón, un diàleg entre els assistents, l'Eucaristia, el dinar i una visita als nous espais arqueològics de la catedral i el museu diocesà.

Aquesta Jornada, adreçada a equips responsables en l'àmbit diocesà i en l'àmbit català de moviments i associacions laicals, així com al representant i consiliari de cada grup dels moviments i associacions i de grups no associats, té l'objectiu de fer visible la realitat de l'Apostolat Seglar, ajudar a la coneixença mútua, aportar elements formatius per créixer en consciència d'evangelització i recollir iniciatives que ajudin a promoure l'Apostolat Seglar.

Al PDF adjunt trobareu més informació sobre les inscripcions

AdjuntMida
PDF icon Informació i inscripcions.pdf1.99 MB