Lloc de naixement:
Anys naixement-defunció:
1934 a 2015
Episcopat Lleida
Anys inicial-final del mandat com a bisbe de Lleida:
Martir / Beat / Sant
Data de la mort:
09/06/2015
Festa litúrgica:

Mn. Joan quer Camí, nasqué a Aitona (Lleida) el 12 de febrer de 1934, fill de Joan i Maria.

Fou batejat a la Parròquia de Sant Antolí, mr. d’Aitona el 14 de febrer de 1934.

L’any 1944 ingressà al Seminari Diocesà de Lleida on hi cursà els estudis eclesiàstics i, a la Capella del qual, rebé el 18 de novembre de 1956 l’ordenació de prevere de mans del Bisbe Don Aurelio del Pino Gómez

Exercí el seu servei pastoral en les parròquies de Binéfar i Albelda, actualment pertanyents a la diòcesi de Barbastro-Monzon.
en la de l’Assumpció de la Mare de Déu, de Castelldans;
Sant Pere Apòstol, de Puigvert de Lleida;
Sant Joan Baptista, de l’Albagès;
La Nativitat de la Mare de Déu, de Serós
Sant Antolí, d’Aitona
L’Assumpció de la Mare de Déu, d’Almenar.

Delegat Episcopal  per a la Zona de Catalunya;

Arxipreste de l’arxiprestat del Segrià; i Membre del Consell Pastoral diocesà.

Fou nomenat Canonge de la Santa Església Catedral de Lleida el 18 de setembre de 2007, data en què passà a residir a la Casa Sacerdotal de Lleida, on ha lliurat la seva vida al Creador, el 9 de juny de 2015.

Reposi en pau, Mn. Joan Quer.