Lloc de naixement:
Anys naixement-defunció:
1935 a 2017
Episcopat Lleida
Anys inicial-final del mandat com a bisbe de Lleida:
Martir / Beat / Sant
Data de la mort:
17/11/2017
Festa litúrgica:

Mossèn Julio de León Domínguez va morir el 17 de novembre de 2017 a l'edat de 82 anys.

Mn. Julio de León va néixer a Villafáfila, Zamora, el 1935. Va ingressar al seminari de Lleida l'any 1947 i va ser ordenat sacerdot l'any 1959 pel Bisbe Aurelio del Pino. Entre altres tasques pastorals  va ser coadjutor de la parròquia d'Albelda, de la parròquia de Sant Pere de Lleida, i de Sant Llorenç de Lleida. Durant 33 anys va ser rector de la parròquia d'Alpicat.

També va ser en diferents etapes secretari de les Obres Missionals Pontifícies, encarregat de la secció de col·lectes de l'administració diocesana i administrador del Butlletí Oficial del Bisbat.

La missa exequial va tindre lloc el 18 de novembre de 2017 a l'església parroquial de Sant Bartomeu Apòstol d'Alpicat i va estar presidida pel Bisbe Salvador amb una nombrosa participació del clergat diocesà i de fidels.