Informació patrimonial i llegendes:

Construït entre el 1746 i 1769, aquest temple és un dels exemples més interessants de l'arquitectura vuitcentista a les Terres de Lleida, amb una portalada que en certa manera imità la dels mercedaris, avui ubicada a l'església de Sant Pere de Lleida. Sembla que fou projectada i edificada pel mateix mestre de cases, Josep Burria, procedent d'Aragó, però molt vinculat professionalment amb la construcció de diverses esglésies de la nostra diòcesi. Arribà a ocupar el càrrec de mestre d'obres de la nova Catedral de Lleida durant la seva construcció, fins a la seva mort el mes de setembre de 1779.

Font: Informació extreta de L'informatiu del Bisbat de Lleida editat entre el 2001 i 2008

Hi ha un cami de carro que s'enfila al Santuari de la Mare de Déu de Carrassumada. Hi ha dues versions de la troballa d'aquesta Mare de Déu:
" Una diu que van ser un corder i pastors els protagonistes de la troballa. Una altra afirma que la imatge pujava riu amunt pel Segre, a contracorrent, i que per tots els pobles on la veieren passar intentaren treure-la, sense que en cap lloc ho poguessin aconseguir. I que, en arribar al poble de Torres de Segre, la imatge s'aturà al mig del riu i aixi comprengueren que era allà on es volia quedar".
Telèfon:
Adreça:

Pl. de l’Església, 6; 25170 TORRES DE SEGRE (Lleida)

Despatx parroquial: a convenir

Adscripció
Arxiprestat:
Equip pastoral
Barriada i Població
Torres de Segre
Diversos
Habitants:
Horari de Misses