20/11/2017

Uns 300 catequistes procedents de Catalunya i Balears van participar del 17 al 19 de novembre a les X Jornades de Formació de Catequistes celebrades a Lleida i organitzades pel Secretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC) de Catalunya i les Illes Balears.

17/11/2017

Mossèn Julio de León Domínguez va morir el passat divendres 17 de novembre a l'edat de 82 anys.

16/11/2017

Càritas Diocesana de Lleida ha presentat aquest dijous 16 de novembre la Campanya institucional d'enguany amb el lema 'El teu compromís millora el món.

15/11/2017

La XIV Mostra de Cinema Espiritual de Catalunya, que se celebra entre el 15 i el 30 de novembre, tornarà a recalar a Lleida. Les sessions tindran lloc el 23 i 24 de novembre a les set de la tarda al CaixaForum.

15/11/2017

El Museu de Lleida acollirà el pròxim 29 de novembre una xerrada-diàleg entre Montserrat Macià, historiadora d'art, i Mar Pérez, doctora en Bíblia, sobre 'La iconografia bíblica al Bisbat de Lleida'. En aquest vídeo les dues expertes ens conviden a aquesta xerrada-diàleg.

14/11/2017

Trenta anys de servei als infants i joves en risc de vulnerabilitat. Trenta anys d’atenció a les famílies en situació precària. Dues iniciatives que van néixer al si del grup de Càritas del Santuari-Parròquia de Santa Teresina de Lleida. És la fe caminant al costat dels febles.

18/11/2017

El Pare Joan Suñol ha mort aquesta matinada a l'edat de 65 anys després de tota una vida entregada als més necessitats. La missa exequial tindrà lloc demà diumenge a les 17.00 hores a la Santa Església Catedral de Lleida.

17/11/2017

Arreu del món hi ha uns 13.000 missioners i missioneres espanyols, un 7% dels quals són laics i laiques. “Signes dels temps” entrevista Maria Palau i Roger Marco, missioners laics a la República Dominicana. La conversa s’ha gravat al claustre de la catedral de Tortosa.

16/11/2017

El diumenge 19 de novembre, l’Església celebra la I Jornada Mundial dels Pobres. Una invitació que el Sant Pare dirigeix a tota l'Església, així com a tots els homes i dones de bona voluntat, perquè escoltin el crit d'ajuda dels pobres.

15/11/2017

El passat 27 d’octubre va tenir lloc la lliçó inaugural de l’Escola de l’Esplai de Lleida sota el títol: La pedagogia de la tendresa que va ser impartida per Assumpció Salat, investigadora, psicòloga, docent i experta comunicadora.

14/11/2017

El passat 13 de novembre i. com a introducció a l'activitat d'Aprenentatge Servei, Els infants ajudem als infants, la comissió Joves en Valor de Càritas Diocesana de Lleida va fer una xerrada sobre els Drets dels Infants als alumnes de cinquè i sisè de primària de l'escola Enric Farreny.

14/11/2017

La psicòloga Pilar Castillo impartirà el proper dijous 16 de novembre la conferència 'La psique del cos' dintre del cicle de conferències de l'IREL 'El cos en l'ésser humà'. La ponència tindrà lloc a les 19.30 hores a la sala d'actes de l'IREL. (C/ Canonge Brugulat 22).

Pàgines