Concert del Grup "Canta la teva fe"

Més de 200 persones van poder gaudir, el dissabte 5 de maig, del concert del grup tarragoní Canta la Teva Fe que es va celebrar a la sala d’actes del col·legi Santa Anna de Lleida.

El Concert que va ser presentat per Óscar Fernández, l’inicià el grup local “Grifàsic”, format per alumnes de 4atr. d’ESO del col·legi Claver, que van fer de taloners interpretant dues cançons pròpies i dues versions de temes famosos, escalfant així l’ambient de la tarda plujosa i posant, en tot moment, un to molt juvenil a la trobada, tant en l’escenari com en el públic.

A continuació els assistents van poder escoltar les 13 cançons del nou disc “Marcats per l’Esperit” que ha vist la llum al mercat per animar el pròxim Aplec de l’Esperit, que se celebrarà a Tarragona el 26 de Maig.

Quant el grup CTF començà a tocar les primeres notes de l’Himne de l’Aplec, unes noies de 4art d’ESO del Col·legi Santa Anna, que vestien la samarreta de l’Aplec, acompanyaren la cançó amb una magnífica coreografia preparada per elles mateixes, fou de gran vistositat. Desprès de les cançons del CD i davant la insistència del públic CTF va oferir quatre cançons més, completant així el magnífic concert.

Acabat el concert els assistents varen poder fer tertúlia amb un tall de coca amb xocolata a les mans. Tots quedaren molt contens tan del concert com de la seva ambientació que fou molt ben preparada per tots els alumnes del col·legi amb cartells que jugaven amb l’anagrama del grup CTF.

Aquesta iniciativa va néixer de la col·laboració entre el Col·legi Santa Anna i la Delegació de Joventut del Bisbat de Lleida. 

Albert Vidal