Festival missioner  

El dissabte 26 de febrer, vam poder gaudir del 6è festival Missioner. Una activitat que en aquesta edició va reunir una setantena d’alumnes participants dels següents centres: Claver, Dominiques, Joan Oró, Maristes Montserrat, Màrius Torres, Sagrada Família, i Santa Anna.  

Per començar vàrem tenir un moment de reflexió en forma de presentació power-point, la cançó de Pedro Guerra, “Dios”, del seu treball “Bolsillos”,  ens feia descobrir Déu a través dels marginats.

El Sr. Vicari General, en nom del Sr. Bisbe, ens va adreçar unes paraules d’encoratjament, tot recordant el Sant Pare en els difícils moments que està vivint.

Més de 200 espectadors, acollits pel col·legi Santa Anna, van presenciar un espectacle divers en quant a formes artístiques, actuacions properes al pop català, funky, hip-hop, teatre, percussió, etc. Totes ells volent transmetre una realitat d’aquest món nostre: l’amistat, l’explotació infantil, la solidaritat, la denúncia a les injustícies mundials, l’hospitalitat, la lluita contra tot allò que ens bloqueja i no es deixa actuar a favor d’un món més just. Tot plegat d’acord al lema que havíem proposat des de la Delegació diocesana de Missions: “Obre els teus ulls al món”.

 També vam comptar amb la presencia de Meritxell Gené, una jove cantautora lleidatana, que amb la seva guitarra i el seu sentiment, ens va  transportar a somiar un món millor.

Vam tenir un moment de reconeixement per la Lidia Vives, autora del cartell d’aquesta edició. Ah! I no oblidem la Chantal, la Maria i el Borja, els trio presentador, que van posar la salsa entre actuació i actuació.  

Delegació diocesana de Missions