Vetlla diocesana d'oració amb motiu de la Jornada per la Vida Contemplativa

... et convidem a:

La Vetlla diocesana d’oració amb motiu de la Jornada per la Vida Contemplativa

Aquest Dissabte 2 de juny

Al Monestir de les Carmelites Descalces de la Caparrella a les 19:30 h.

Organitzen:

Delegacions Diocesanes de Vocacions, Joventut i Vida Consagrada.

Una estona abans es podrà tenir uns moments de diàleg amb les Carmelites. La sortida és des de l’Acadèmia Mariana a les 18:30 h. (cal portar vehicle si en teniu). Si alguna persona no disposa de vehicle per a arribar a la Caparrella que es posi en contacte amb Josevi  dpvlleida@gmail.com abans del dissabte 2 de juny.

Ens animen a fer-ne difusió d’aquesta vetlla d’oració i a participar-ne amb entusiasme; serà una bona ocasió per a compartir, pregar per les vocacions i conèixer el testimoni de la Comunitat de vida contemplativa de la nostra Diòcesi.

A més a més, aquest proper diumenge 3 de juny l’Església celebra la Jornada Pro Orantibus (per la Vida Contemplativa). Des de la Delegació Diocesana de Pastoral Vocacional ens animem a tenir present aquesta intenció en les celebracions d’aquell dia.