Dissabte dia 26, s’ha dut a terme l’Assemblea anual diocesana, que ha aplegat prop de tres-centes persones del nostre bisbat. El tema principal ha estat "la Presència d’Església a la societat".
En una primera part, tres seglars: el Sr. Isidre Charles, de la diòcesi de Lleida, la Sra. Rosa Mª Sánchez, de la de Tarragona, i la Sra. Teresa Gené, de Solsona, han compartit les seves experiències com a laics amb missió pastoral. Concretament han explicat com duen a terme la responsabilitat d’acompanyar comunitats parroquials en espera de prevere.

Els participants a l’Assemblea han valorat molt positivament les aportacions de tots tres ponents. En la segona part, s’ha presentat la reorganització de les noves àrees pastorals de la diòcesi que són:

. Litúrgia- espiritualitat.

. Acció caritativa i social.

. Evangelització (Gaudium et spes)

. Formació.

Cal dir que aquestes quatre àrees reuneixen una seixantena de delegacions i entitats.

El Sr Bisbe, que ha presidit dita assemblea, ha encoratjat en tot  moment aquest procés pastoral i comunitari.