El passat 26 de novembre, la parròquia de Montserrat va participar en una caminada organitzada per l’ Associació de Veïns de Montserrat per una bona causa, recollir fons per La Marató de TV3 que enguany es dedicarà a la investigació i la lluita contra el càncer.

El seu president, Sr. Joan Rogés i la junta d'aquesta han continuat col·laborant amb la preparació d'un gran esdeveniment: la caminata al voltant de l'horta de Lleida per recaptar diners a favor del càncer, una de les xacres més present en la nostra societat.

La relació entre l’associació de veïns i la comunitat parroquial de Montserrat és esplèndida i facilita l'estima sincera entre els  seus membres, inclús n'hi ha que en formen part de manera activa.