El passat dijous 29 de juny va tenir lloc una trobada de tots els voluntaris que han participat en la rehabilitació d'un pis, propietat de Càritas, que la CODIAR (Comissió Diocesana d’Acollida a Refugiats) posarà a disposició de Creu Roja per acollir a persones refugiades.

Aquesta iniciativa es durà a terme, gràcies al conveni de  col·laboració entre CODIAR i Creu Roja signat el mes passat.

El pis s'ha reformat gràcies a la col·laboració de dotze voluntaris, que han ajudat, entre altres tasques, en feines de pintura, lampisteria i canvi de la instal·lació elèctrica.

A més a més, sis persones han donat mobles per l'habitatge. Per la seva banda, la CODIAR (Comissió Diocesana d'Ajuda als Refugiats) ha invertit 6.000 euros en la rehabilitació de l'habitatge, bàsicament en la reforma de la cuina, el bany, i part de la fusteria metàl·lica.

Una desena de voluntaris que han participat en el projecte van assistir a la benedicció del pis. A l'acte, el director de Càritas Diocesana de Lleida, Ramon Baró, va agrair la feina dels voluntaris. També hi van assistir el delegat de pastoral Caritativa del Bisbat de Lleida, Carles Sanmartín, que va beneir el pis, en representació del Bisbe Salvador que va excusar la seva presència.

En aquest vídeo podeu veure la rehabilitació que els voluntaris han fet en aquest pis.