El diumenge 8 de juny, després de la missa solemne de Pasqua de Pentecosta, es féu un homenatge a l'organista de la Parròquia de Llardecans, En Joan Piñol González, amb motiu de la celebració del seu 80è aniversari.

Mn. Josep Mª Cebrià va fer la presentació de l'acte, tot explicant que

fa més de 60 anys que en Joan fa aquest servei amb molta dedicació i entusiasme.

A continuació, Na Carme Piñol, en representació del Cor Parroquial, va llegir unes paraules esmentant les hores d'assajos i vivències que havien compartit i agraint-li el que els havia ensenyat. També va intervenir la representant de l'arxiprestat de les Garrigues, Na Dolors Esteve, i En Joan Florensa que va recitar un poema de felicitació al seu amic.

Na Mª Carme Sas, membre del Consell Parroquial, li va entregar un obsequi amb una dedicatòria.

En Joan Piñol va dirigir a tots unes paraules d'agraïment i va fer un resum de com havia començat la seva tasca d'organista quan era molt jove i com ha continuat fins avui.

Finalment, es va cloure l'acte amb una xocolatada per a tothom a la plaça de l´església que va ser amenitzada per la xaranga local.

Va ser una festa molt bonica i entranyable.