Diumenge 27 d'octubre, en la solemnitat de la Missa Major i en el marc de l'església parroquial de l'Assumpció de Maria de les Borges Blanques, fou presentat el nou diaca Mn. Juan Ignacio Toscano Cruz, adscrit a la Unitat Pastoral formada per les parròquies de La Floresta, Puig-gros, Les Borges Blanques, Juneda i Torregrossa.

La Santa Missa fou oficiada pel rector Mn. Daniel Gómez, ajudat pel mateix diaca.

L’homilia a càrrec de Mn. Juan Ignacio, a més de presentar-se i posar-se al servei de la comunitat parroquial, la va centrar en l'Evangeli del dia: la Paràbola del fariseu i el cobrador d'impostos. També va prioritzar dirigir-se als infants de catequesi de primera comunió que omplien els primers bancs del temple.

Els oferí una catequesi basada en la humilitat i el reconeixement i confessió de les mateixes faltes. Aquesta catequesi, malgrat ser dirigida als infants, fou referent de forma indirecta als adults que assistien a la Missa Major.

També en la mateixa cerimònia, hi assistiren un grup de persones que celebraven que durant l'any complissin el seu seixanta-cinquè aniversari. Mn. Daniel, els saludà i els animà a seguir amb pau salut i alegria, la nova etapa de la seva vida que representa aquest fet.

Josep Domènech