La Delegació de Família i Vida del Bisbat de Lleida ha donat a conèixer el calendari dels diàlegs prematrimonials per a les parelles que es preparen pel sagrament del matrimoni. Els diàlegs prematrimonials són una oportunitat adreçada als nuvis per tal d’aprofundir en la seva relació i de contribuir, al mateix temps, a una preparació millor del matrimoni i el seu sagrament.

La inscripció als diàlegs prematrimonials es pot fer els dimarts de 18 a 20 hores a la Delegació Diocesana de Família i Vida, a l’avinguda Blondel número 11, segona planta.

Per a més informació podeu trucar tots els dies de la setmana entre les sis de la tarda i les deu de la nit al telèfon 628 164 870. Els Diàlegs tindran lloc a la Delegació Diocesana de Família i Vida o en la parroquia on oportunament s’anunciï. A continuació teniu la informació dels Diàlegs Prematrimonials.

AdjuntMida
PDF icon Tríptic CPM 2019.pdf485.27 KB