Lleida commemora la Jornada Mundial del Treball Digne

La seu de Càritas Diocesana de Lleida acollirà el divendres 6 d’octubre a la tarda una taula rodona “garantir els drets dels treballadors i treballadores” en el marc de la commemoració de la Jornada Mundial pel Treball Digne.

Ramon Moreno d’UGT i Toni Moya, Secretari de Política Social i Ocupació de CCOO parlaran sobre aquest tema a les 19.30 hores a la Sala d’actes de Càritas Lleida, a la plaça Sant Josep. Pastoral Obrerar de Lleida, Justícia i Pau, ACO, Càrtias Diocesana i la Fundació Jaume Rubió i Rubió organitzen aquesta activitat per demanar sostenibilitat, protecció social, dignitat, inclusió, diàleg, drets humans, igualtat d’oportunitats, seguretat, desenvolupament personal, ingressos justos i equitat.

AdjuntMida
cartell taula rodona 2017.pdf198.67 KB