La seu de Càritas Diocesana de Lleida va acollir el dilluns 26 de setembre una conferència sobre l’actualitat de l’islam a càrrec d’Abderrafie Ettalydy, un llicenciat en filologia anglesa que viu a Lleida i nascut a Marroc.

Unes 80 persones van assistir en aquest acte en el qual aquest professor d'universitat va parlar dels pilars fonamentals de l'Islam i va explicar la seva visió de la relació entre Islam i societat al llarg de la història tot arribant al moment actual. Des de Càritas creiem què és molt positiu i necessari, organitzar espais de trobada amb l'objectiu de facilitar el coneixement mutu entre cultures i religions diverses, amb les quals estem cridades a conviure i col·laborar conjuntament per fer un món millor.

Celebrem i felicitem al programa del Fet Migratori de Càritas Diocesana de Lleida per haver obert les seves portes i haver possibilitat aquesta trobada enriquidora pels assistents. I és que, segons el nostre parer, el coneixement mutu entre persones i col·lectius diversos és el camí de futur si volem avançar com a societat plural i cohesionada.