El bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez, ha nomenat  els dos vicaris de la Diòcesi de Lleida amb un decret signat el passat divendres, 25 de setembre, en el qual també ha ratificat els components del Consell Episcopal i ha confirmat en tots els seus oficis els membres de la Cúria Diocesana (vídeo).

Mn. Ramon Prat Pons continuarà com a vicari general i moderador de la Cúria, mentre que Mn. Josep Anton Jové Camí seguirà essent el vicari de pastoral, segons el primer punt del decret del bisbe Salvador.

Aquests nomenaments precedeixen d'altres que també va dictaminar Mons. Giménez el passat divendres. Mn. Antoni Agelet Delpueyo segueix de vicari judicial, mentre que Mn. Víctor Manuel Espinosa Oller, romandrà al capdavant de la Secretaria-Cancelleria del Bisbat, i Mn. Francesc Xavier Jauset Clivillé continua d'Ecònom Diocesà.

Tots ells, tret de Mn. Jauset, formen part del Consell Episcopal, els membres del qual també han estat confirmats, igual que els membre de la Cúria Diocesana, que segueixen en tots els seus oficis amb les seves facultats.

AdjuntMida
Image icon Nomenaments.jpg1.99 MB