Amb el cant de nadales va començar la trobada de Gent Gran de la parròquia Sant Antoni M. Claret, de Lleida, on més de 30 persones es van reunir el passat dijous, 20 de desembre, als locals parroquials, en una trobada entranyable per preparar el Nadal i de pas, fer una mica de festa.

El claretià P. Josep Vilarrubias, que acompanya els grups de Vida Creixent, va fer una reflexió sobre el Nadal, per la qual cosa convidà els assistents a recordar escenes i sentiments sobre les festes nadalenques de quan eren petits i joves. I déu-n’hi-do! si van sortir coses: cant de nadales, trobada familiar, dinar de festa...

A partir d’aquí el P. Vilarrubias explicà que d’antic Déu parlava al seu poble per mitjà dels profetes però què, des que es va produir la manifestació plena de Déu en el Nadal, es comunica amb tothom per mitjà del seu fill, Jesucrist, fet home. Féu també referència a Càritas, com a expressió de l’amor de Déu envers els més necessitats.

Vingué després la part més festiva amb la participació de la Isabel que va cantar unes cançons, acompanyada a la guitarra per l’Antonio. Fandangos, bulerías, milongas, cants folklòrics, poemes i nadales van fer passar una estona ben agradable. Per les cares de felicitat, els forts aplaudiments i l’acompanyament en alguns cants, es veié que tothom s’ho va passar d’allò més bé.

A continuació tingué lloc el berenar de xocolata desfeta i coca, preparat per les voluntàries de Càritas, que tothom va menjar amb molt de gust.

Les mateixes voluntàries de Càritas parroquial obsequiaren els assistents amb una espelma feta per elles mateixes, perquè il·lumini com a manifestació de l’amor de Déu a tothom.

Conxita López Torres