El passat dia 21 d’octubre, dimecres, Vida Creixent va organitzar una sortida al poble d’Almenar, per celebrar una trobada diocesana.

Vam sortir a les 10 del matí, parant a Alguaire per recollir un bon nombre de membres de Vida Creixent, que es van afegir a la trobada.

En arribar a Almenar, vam anar a visitar l’Església Parroquial de la Mare de Déu de l’Assumpció i ens vàrem recrear pels voltants del temple en el magnífic mirador, des d’on es domina unes vistes extraordinàries de la comarca.

Després, vam anar a veure el museu etnogràfic, on es pot contemplar el progrés en el cultiu de la terra. Tot seguit ens vam desplaçar fins a l’ermita de Sant Sebastià, on mossèn Jaume Pons, rector d'Almenar, ajudat per mossèn Xavier Batiste, consiliari de Vida Creixent a Lleida, van celebrar l'Eucaristia.

En acabar la celebració religiosa, ens vam dirigir fins al recinte de les piscines del poble, on ens van servir un bon dinar. Finalment, ens van ensenyar l’antic molí, mogut per l’aigua d’una séquia.

Vam viure d'aquesta manera una jornada plena d'atencions per part dels veïns d'Almenar i, particularment, de Mn. Jaume, de l'historiador del poble i de l'amic Rafael.

A tots ells, moltes gràcies.