Foto Rectangle:

El sacerdot mercedari fra Javier Palomares deixarà la diòcesi de València aquesta setmana, després de 6 anys de servei com a director del Secretariat Diocesà de Pastoral Penitenciària i col·laborador en la parròquia La nostra Senyora del Puig de València.

El religiós ha estat destinat per l'ordre de la Mercè a la diòcesi de Lleida on serà capellà de la presó i col·laborarà en la parròquia dels mercedaris, segons ha anunciat a l'agència AVAN el propi Javier Palomares.

Es dóna la circumstància que dijous passat Palomares va ser condecorat, en representació de tots els capellans i voluntaris de presons a València, en l'acte institucional de la festa de la Mercè organitzat a València per la Secretaria General d'Institucions Penitenciàries i la Delegació de Govern a la Comunitat Valenciana.

Javier Palomares va néixer a Santo Tomé (Jaén) i ha viscut la major part de la seva vida a Reus, on va ser ordenat sacerdot. Al setembre de 2009 va ser enviat a la comunitat mercedària de València, on el llavors arquebisbe, monsenyor Carlos Osoro, el va nomenar director del Secretariat Diocesà de Pastoral Penitenciària.