Una sèrie de sessions per debatre la doctrina social de l’Esglèsia és la novetat de les activitats que ha preparat per aquest curs la Delegació de Pastoral de Joves (DPJ).

Aquests col·loquis tindran lloc a la seu de la delegació, a l’Acadèmia Mariana, a les 21 hores amb una periodicitat d’un cada mes aproximadament.  L’acte inaugural del nou curs serà el dia 28 de setembre a les 19h a l’església de Sant Pere, en l’eucaristia en honor del Beat Francesc Castelló, patró de la joventut. Està previst que la DPJ ofereixi el nou calendari i es faci una pregària per a la bona evolució del curs. Tot seguit s’ha organitzat un sopar de Germanor.

A més a més, aquest curs es manté el format dels Cafè YouCat  el 10 de novembre i el 2 de febrer i "l’Impliquem-nos" el 23 de desembre i el 3 de març, així com els actes ja tradicionals de la delegació com el recés d’Advent a Poblet (del 6 al 10 de desembre), la Vetlla de Nadal (22 de desembre), la Trobada Diocesana de Joves (28 d’abril) i la sortida a Taizè (tercera setmana d’agost). També es participarà a l’Aplec de l’Esperit de Tortosa, al Maig i a l’Assemblea Diocesana.

La DPJ també recolza altres activitats que s’organitzen a la diòcesi com la Trobada General del MCECC, el pelegrinatge a Lourdes, les Vetlles del Santíssim de Sant Llorenç i la pregària de Taizè a la parròquia de Sant Ignasi, entre d’altres. Més informació al document adjunt, al Facebook, al Twitter i a dpjlleida.blogspot.com.

AdjuntMida
PDF icon calendari 2017 2018 dpj.pdf229.12 KB