Càritas Diocesana de Lleida i la Fundació Jaume Rubió i Rubió van assistir ahir, 25 de juliol, a la firma de convenis amb la Fundació Ibercaja en el marc de la dotzena convocatòria de Projectes Socials.

Càritas Diocesana rebrà 2.000 euros pel programa d’acollida integral i la Fundació Jaume Rubió i Rubió 1.500 euros per l’acollida laboral dels seus usuaris. Les dues entitats vinculades a la diòcesi de Lleida van donar les gràcies per la col·laboració per part d’Ibercaja que fa diversos anys que es manté.

El director de zona d’Ibercaja Lleida, Ròmul Llavería, va presidir la firma dels convenis amb 5 associacions seleccionades de Lleida que en total rebran 7.500 euros pels seus projectes. També van assistir a l’acte representants de les altres tres entitats: Down Lleida, Agricultors Solidaris i Aspid.

L’objectiu de la convocatòria és recolzar iniciatives destinades a fomentar el treball i millorar la qualitat de vida de les persones en risc d’exclusió social, situació de dependència social, física o psíquica. A nivell espanyol, es van presentar 456 projectes dels quals se’n van seleccionar 355 que beneficiaran a més de 200.000 persones amb una inversió global de 1.081.200 euros.