Mn. Ramon Prat, vicari general del Bisbat de Lleida, va assistir el diumenge 22 de febrer, a l’ordenació episcopal i presa de possessió de Mons. Ángel J. Pérez Pueyo com a bisbe de Barbastre-Montsó.

Les tasques pastorals del bisbe Joan li van impedir assistir a la celebració, essent Mn. Prat qui es va desplaçar fins a la Catedral de Barbastre per assistir a una cerimònia que va estar oficiada pel cardenal arquebisbe de Valladolid i president de la Conferència Episcopal Espanyola, Mons. Ricardo Blázquez, i per l’arquebisbe de Saragossa, Vicente Jiménez. El nou bisbe va estar acompanyat per quaranta bisbes i 200 religiosos, entre ells s’hi comptava l’administrador apostòlic i fins ara titular de la diòcesi, Alfonso Milián.

Mons. Pérez Pueyo ha estat formador al Seminari Menor de Tarragona, director general de la Hermandad de Sacerdotes Operarios Diocesanos del Corazón de Jesús, secretari tècnic de la Comissió Episcopal de Seminaris de la CEE i rector del Pontifici Col·legi Espanyol de Roma.

Veure més fotos en aquest enllaç.