El Bisbe Salvador va presidir ahir 24 d’octubre, la reunió de professores i professors de Religió del nostre Bisbat, convocada per la Delegació Diocesana d'Ensenyament, a  la Casa de l’Església. Dos docents van compartir els reptes i la il·lusió de treballar en l'àrea de Religió Catòlica i de la cooperació i amistat de la resta de companys.

El Bisbe va agrair-los el treball pedagògic que realitzen a diari amb l'alumnat que ha demanat aquesta assignatura i, entre altres coses, va dir que "Us demano que seguiu essent bons professionals, com ja sou. Sigueu coherents i bons amics dels vostres companys d'escola. Mantingueu la preocupació i dedicació que teniu als vostres alumnes. Interesseu-vos per tota la comunitat educativa escolar en la què treballeu i pels pares dels alumnes".

Finalment el Delegat diocesà d'ensenyament, Mn. Lluís Sallan, i el Director de l'IREL, Mn. Manel Mercadé, van informar als participants de diverses activitats i qüestions relatives a l'assignatura de religió i a la formació del professorat.