Amb data 24 de Juny, el Bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, ha signat els següents nomenaments:

1. Mn. Xavier Navarro Llesta: queda alliberat per a la Pastoral de la Joventut, de la que n’és Delegat Diocesà, assumint també la Delegació diocesana de Vocacions. Completarà els Estudis Teològics a Barcelona i donarà suport ministerial a l’Arxiprest del “Segrià-Noguera-Ribagorça”, cessant com a Rector d’Alcarràs i Arxiprest del “Baix Segre”.
  2. Mn. Robert Louan Gogbeu: Rector “in solidum”, amb Mn. Ramon Prat i Pons, de la Unitat Pastoral Agermanada constituïda per les Parròquies Mare de Déu del Pilar i Sta. Mª Magdalena de Lleida, cessant en els serveis parroquials actuals. Atenent la prescripció del c.517 del CDC, Mn. R. Prat serà el “Moderador” de la UP.
  3. Mn. Daniel Turmo Gargallo: passa a completar els Estudis Bíblics a Barcelona, és nomenat Promotor Diocesà dels Grups de “Lectio Divina” i Capellà de l’Oratori de la Congregació dels Dolors. Continuarà com a Delegat Diocesà per al Catecumenat i donarà suport ministerial a la Parròquia St. Martí de Lleida, cessant com a “Rector in solidum” de la U.P. Mare de Déu del Pilar i Sta. Mª Magdalena de Lleida.
  4. Mn. Santiago Mataix Gabaldón: Rector de la Unitat pastoral constituïda per les Parròquies de l’Assumpció de Castelldans, St. Joan Baptista de l’Albagés, St. Julià d’Aspa i l’Assumpció del Cogul, cessant en els serveis parroquials actuals.
  5. Mn. Dimas Ntamushorora: Rector de l’Assumpció de la Mare de Déu de Maials i de Sant Miquel Arcàngel d’Almatret, cessant en els serveis parroquials actuals.
  6. Mn. Lucas F. Evung Edjang: Rector de St. Miquel Arcàngel d’Artesa de Lleida i de St. Pere Apòstol de Puigverd de Lleida, cessant com a Vicari de St. Jaume de Lleida i Capellà de l’Oratori de la Congregació dels Dolors.
  7. Mn. Daniel Gómez Fernández: Rector de l’Assumpció de Torregrossa, continuant com a Rector de les Borges Blanques, Juneda, la Floresta i Puiggròs, i cessant com Administrador Parroquial de Torregrossa i de Puigvert de Lleida.
  8. Mn. Josep Vicent Forner Calpe: Vicari de l’Assumpció de Torregrossa, continuant com a Vicari de les Borges Blanques, Juneda, la Floresta i Puiggròs, i cessant com a Delegat Diocesà de Vocacions.
  9. Mn Rubén D. Sánchez Gómez: Adscrit a la Parròquia St. Llorenç de Lleida, continuant com a Rector de la de St. Pau.
AdjuntMida
PDF icon Nomenaments_130624.pdf1 byte