La web del Bisbat de Lleida exhibeix des de fa uns dies un centenar de vídeos de la història recent de la Diòcesi que van ser gravats entre 1988 i 2001 durant l'etapa de Mossèn Jaume Montaña com a delegat de Mitjans de Comunicació de la Diòcesi.

El Bisbat de Lleida ha digitalitzat als darrers anys 104 vídeos que mostren diferents activitats diocesanes. La majoria de vídeos van ser gravats en format analògic en l'etapa de Mossèn Jaume Montaña, delegat de Mitjans de Comunicació Social de la Diòcesi durant 31 anys. Juntament amb un voluntari, el senyor Cugat, Mossèn Montaña gravava imatges que després eren utilitzades pel programa 'Signes dels Temps' de TV3.

Es tracta de vídeos que recorren la vida de la diòcesi i que mostren assemblees diocesanes, trobades de joves i celebracions litúrgiques, entre altres activitats. Aquests vídeos s'han digitalitzat durant els darrers anys gràcies a la col·laboració de voluntaris de la Delegació de Mitjans de Comunicació del Bisbat de Lleida, concretament han participat en aquesta tasca la germana Ester Díaz, Miquel Àngel Claveria i José Ramon Sanz.

Els vídeos estan disponibles a la web del Bisbat de Lleida (www.bisbatdelleida.org). Per accedir cal entrar a l'apartat 'Audiovisuals 1988-2001' situat en un bàner lateral de la pàgina. Un cop a dintre es pot fer una recerca per anys. Des de la Delegació de Mitjans de Comunicació del Bisbat de Lleida agraïm la tasca feta pels diferents voluntaris que hi han col·laborat en aquesta iniciativa.

En aquest enllaç podeu accedir a l'arxiu audiovisual de la Diòcesi.