El passat dia 12, diumenge, com cada any, els membres de l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de la diòcesi de Lleida i simpatitzants, presidits pel nostre Sr. Bisbe Salvador, ens vàrem aplegar a l'església Catedral de Lleida, per celebrar la festivitat de la Mare de Déu de Lourdes.

Per començar la celebració, a les 18,45 hores, amb el temple ple i en un ambient de joiosa fraternitat, vàrem fer el rosari de torxes tot rememorant les nostres emotives peregrinacions anuals al Santuari de Lourdes; després de la processó per l'interior del temple, vàrem celebrar l'Eucaristia en un acte d'intima comunió entre tots nosaltres, la nostra Mare i el Fill, nucli essencial de la nostra celebració.

Abans de l'Eucaristia, la delegada diocesana de la Pastoral de la Salut, Montserrat Esquerda, es va dirigir a l'assemblea tot oferint-li les paraules que el Papa Francesc adreçà a l'Església universal amb motiu del dia del malalt.

Al finalitzar la celebració, el president de l'Hospitalitat, Ramon Maria Reig, va agrair a tots els presents la seva participació en els actes de la celebració, tot adherint-se als agraïments fets pel nostre Bisbe Salvador, i va anunciar els principals actes programats per l'Hospitalitat per a l'any 2017.

Cal ressaltar les classes de formació, programades per enguany en col·laboració amb l'IREL, que es duran a terme en els locals de l'IREL, al carrer Canonge Brugulat, tots els dijous, de 19 a 21,30 hores, des del 23 de març al 8 de juny. Com a plat fort anuncià la peregrinació a Lourdes del 2017, que tindrà lloc els dies 29 i 30 de juny i l'1 i 2 de juliol.

Les inscripcions per la peregrinació poden fer-se a l'Acadèmia Mariana, tots els dimecres i dijous, de 18 a 20 hores, des del 10 de maig al 8 de juny.

Tots estem convidats a participar en els actes de l'Hospitalitat, especialment a fer experiència de la intensa fraternitat diocesana que la peregrinació suposa. Animeu-vos!... Us esperem!

Aquí teniu una galería de imatges de la trobada.