El Bisbe de Lleida, Salvador Giménez, ha ofert aquest 21 de desembre la tradicional recepció de Nadal als sacerdots i religiosos de la diòcesi majors de 75 anys.

L'acte ha començat amb una pregària i a continuació unes paraules del vicari general de la Diòcesi, Mossèn Josep Anton Jové. El vicari general ha destacat que "Déu no ens demana l'èxit sinó la fidelitat" per agrair el servei a l'Església als sacerdots homenatjats. També ha agraït la tasca de la Cúria Diocesana que ha definit com "un grup actiu i treballador".

Per la seva banda, el Bisbe Salvador, ha agraït als capellans majors de 75 anys el treball passat i la tasca que fan en l'actualitat. El nostre prelat ha destacat que "alguns, malgrat els anys, encara fan tasques pastorals". El Bisbe Salvador ha tingut paraules de record pels capellans i religiosos que han traspassat durant el darrer any i pels sacerdots que estan malalts. A més, a més, ha agraït la tasca dels membres de la Cúria Diocesana i dels voluntaris de la diòcesi. En aquesta, línia els hi ha recordat que "la vostra actitud sempre ha de ser, sempre d'agraïment a Déu pel servei".

El Bisbe Salvador ha entregat a tots els capellans majors de 75 anys una figura del Nen Jesús procedent de Terra Santa. També ha estat present el Bisbe emèrit de Lleida, Monsenyor Joan Piris, que ha recordat "que aquesta és la meva Diòcesi i jo prego per vosaltres".

I en aquest sentit ha dit, en referència als homenatjats que "això són les arrels i les soques de l'Església de Lleida". L'acte ha acabat amb refrigeri.