El passat diumenge, 15 de setembre, es va celebrar l’enviament de Mn. Robert Louan Gogbeu, com a rector ‘in solidum’ de la Unitat Pastoral Agermanada de les parròquies de la Mare de Déu del Pilar i Santa Maria Magdalena.

El bisbe Joan va presidir aquesta celebració a l’església del Pilar, a la qual també va assistir Mn. Ramon Prat, que amb aquest nomenament serà el moderador de la unitat pastoral.

També hi era present Mn. Daniel Turmo, que és qui cedeix el seu lloc a Mn. Louan, en haver estat nomenat promotor diocesà dels grups de “Lectio Divina” i capellà de l’Oratori de la Congregació dels Dolors. Continuarà com a Delegat Diocesà per al Catecumenat i donarà suport ministerial a la Parròquia Sant Martí de Lleida.