“Enamora’t de la paraula”, lema de la Trobada Diocesana de Joves d'aquest dissabte

La delegació de Pastoral de Joves de la Diòcesi està ultimant els preparatius per la Trobada Diocesana d’enguany i que té per lema “Enamora’t de la paraula”. Una jornada pensada per compartir experiències i que tindrà lloc aquest dissabte a la parròquia de Montserrat de Lleida.

Les incripcions a la trobada seran el mateix dia a les 10 del matí per donar pas després a la presentació de la jornada i a les dinàmiques posteriors. Tots els assistents, entre els que està prevista la visita del bisbe Salvador, compartiran un dinar de germanor, com a pas previ a la cloenda. Esperem a tots els joves de les parròquies de la diòcesi per compartir una estona plegats.

AdjuntMida
trobada diocesana.jpg257.68 KB