L'Acadèmia Mariana publica el llibre del Certamen Marià 2017

Ja està publicat el llibre Certamen Marià en honor a la Mare de Déu de Fàtima, del Santuari Diocesà de Fàtima, amb motiu del centenari de les aparicions, celebrat el passat 1 d'octubre de 2017 a l'Acadèmia Mariana de Lleida.

Ben aviat es farà arribar als socis de l'Acadèmia Mariana, a les parròquies del bisbat, els col·legis religiosos i d'altres institucions i entitats. Les persones que estiguin interessades també podran adquirir-lo a l'Acadèmia Mariana o bé a la llibreria Ramon Llull.

El llibre presenta l'Acta del Jurat i els treballs guardonats al certamen, el discurs del Mantenidor i els parlaments de les autoritats que el presidien, informació sobre les aparicions de la Mare de Déu als tres pastorets de Fàtima i la història del Santuari Diocesà que Tàrrega va dedicar a aquesta advocació mariana l'any 1956.

El llibre també inclou els textos de les ponències de la Taula Rodona commemorativa dels 150 certàmens marians, efemèride coincident amb el certamen dedicat a la patrona del Santuari Diocesà de la capital de l'Urgell.

La publicació ha estat possible gràcies a la Diputació Provincial de Lleida, que ha sufragat l'edició realitzada a la seva Impremta.