El passat dimarts 18 de desembre Càritas Diocesana de Lleida va celebrar la tradicional Trobada de Nadal en la qual es va fer un reconeixement als voluntaris de l'entitat.

L'acte va començar amb una Eucaristia a la parròquia de Sant Llorenç presidida pel Bisbe Salvador. El Bisbe Salvador va agrair la tasca dels voluntaris de Càritas i els va animar a continuar la seva feina. A la vegada va demanar als voluntaris "que no tinguem un Nadal rutinari". "Hem de demanar al Senyor que siguem molt autèntics, poc rutinaris", va dir.

Posteriorment, ja a la seu de Càritas Diocesana de Lleida, es va retre homenatge a un grup de voluntàries que al llarg de tots aquests anys han dedicat el seu temps als altres.

En representació de les homenatjades, Teresita Bifet, va recordar que és voluntària d'ençà de l'any 1978. Bifet va recordar que "al començar, no sabíem que era un voluntariat, ni la missió de Càritas, només bona voluntat. Avui sé que la nostra aportació millora la societat on vivim, som l'acció social de l'Església i ho fem per compromís cristià".

El director de Càritas Diocesana de Lleida, Rafael Allepuz, va recordar el passatge de l'Evangeli que diu "pels seus fets els coneixereu" per explicar la tasca dels voluntaris de Càritas. La celebració va acabar amb un refrigeri a la seu de l'entitat.