El Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ) es va reunir a Mallorca, durant la setmana passada, per revisar la planificació d'aquest curs. D'entre les activitats reflexionades n'hi ha hagut una que és l'activitat estrella: l'Aplec de l'Esperit.

Tots els integrants d'aquest secretariat interdiocesà de joventut dels bisbats amb seu a Catalunya i Mallorca hem valorat les propostes que organitza l'entitat eclesial.

Acollits pel bisbe amfitrió, Mons. Sebastià Taltavull, i acompanyats pel bisbe auxiliar de Barcelona, Sergi Gordó; els diferents delegats hem treballat moltíssim a fi d'oferir propostes que engresquin la totalitat de les diòcesis.

Esperem que la nova planificació us agradi i us animem a participar de les diferents activitats que us anirem proposant a l'inici del nou curs.